środa, 26 marca 2014

Jak nie malować Dachów , blaszanym dachu

Jak  nie malować Dachów , blaszanym dachu
Michael Hillman
Podniesionych w suburbia, sama idea, że ​​blaszane dachy nadal istnieje, nie mówiąc już, że będę kiedykolwiek właścicielem domu z jednym, zupełnie mi obca. Moja naiwność dachów blaszanych poszedł tak daleko, że rzeczywiście zamierza zastąpić blaszanym dachu naszego domu jest dachem gontowym wkrótce po zakupie gospodarstwa. Bill, mój młodszy brat, dał mi jego najlepszy "Nie jestem związany z obejrzysz" kiedy poruszył ten temat. Jak zacząłem iteracji swoje powody, Bill wziął szklankę byłem gospodarstwa i powąchał. "Myślałem, że lekarz powiedział, aby nie mieszać alkoholu z tymi tabletkami ..."
Argument, że Billa blaszane Malowanie Dachu były świetne, i dźwięk deszczu na nich był najbardziej przyjemny dźwięk kiedykolwiek będziesz słyszeć, powodując nawet bezsenność spać jak dziecko, padł na głuche uszy. Dopiero on wspomniał, że dachy blaszane na całe życie, i trzeba od czasu do czasu pomalować tylko, że mój umysł zaczął się zmieniać. I psychicznie podsumował koszt dwóch lub trzech litrów farby do kosztów wymiany dachu i niechętnie zgodził się z jego logiką.
W ciągu kolejnych lat, na bieżąco okiem na dachu żadnych oznak rdzy. Jako ostatni z pierwszych ulepszeń gospodarskich została zakończona, ja poruszył ten temat zmiany koloru dachową. Moja żona Audrey zgodziła się, i zielona szybko zgodzili się.
Kiedy powiedział, że dach był mój następny przygoda, Paweł na Zurgable braci Komputery uśmiechnął, "dach - ma Audrey wiesz, że robisz to nie sądzę, ona zgłoszona jeszcze oddział pogotowia." W odpowiedzi na jego zapytanie, dlaczego ja kupowałem tylko dwa galony, przypomniałem mu, że jestem inżynier nuklearny i że naukowo obliczyć, ile farby potrzebne. Paul uśmiechnął się, "Nie można powiedzieć to samo o swoim ciągniku?"
Kiedy wróciłem do domu, chwycił pędzel i skierował się na strych. Teraz powinienem być trochę bardziej dostrojone do tego, że jeśli Bóg miał na myśli człowieka do malowania dachów w zawrotnym upalne dni sierpnia, dałby nam skórę, która może wytrzymać trzy temperatury stu stopni. Aby ustabilizować się, a ja otwarte puszki farby, dotknąłem dach z mojej strony. Zapach moja skóra dawały przypominał kowala gorącej podkucia konia. Próbowałem uciekać z powrotem do otworu na poddaszu, tylko, że moje trampki stopniał szybko na Malowanie dachu.
Ból, jak szybko nauczyć, jest silnym czynnikiem motywującym, a przed Wiedziałem byłem bezpiecznie na poddaszu, choć boso. Niestety, na uświadomienie sobie, że mój dach był równoważny z patelni, ja odrzucana puszki farby, które szybko i stoczył się z dachu i na jednym z ogrodów nagród Audrey. Ja spędziłem resztę popołudnia próbując zeskrobać mój sneaker z dachu i marzy się wymówek.
"Zobacz, wiedziałem, że trzeba więcej niż dwa galony" Paweł z zadowoleniem powiedział, patrząc pytająco na moje banged rąk, ramion, nóg i stóp.
"Tak, tak, po prostu daj mi dwa galony. Przy okazji, masz do usuwania farby?" Poprosiłem.
"Jaki rozmiar potrzebujesz?"
"Hum, sprzedajesz go w 55 litrowych beczek ......?"
Następnego wieczoru wybrałem się na dach po raz kolejny. Do tej pory udało mi się łudzić, wierząc, że nie mam lęk wysokości. Ale jak spojrzałem w dół, na ziemię, mili i tak poniżej, nagle zdałem sobie sprawę, że miałem bardzo prawdziwy lęk wysokości. Po raz kolejny znalazłem się co szalony wyścig na otwarcie poddaszu, ponownie do głosu zjechanie puszki farby na dach w tle.
Następnego dnia wróciłem ponownie do Zurgable braci Komputery więcej farby, usuwania farby i wszystkich bielizny mieli. Tego wieczoru, zrobiłem drabinie na dachu i ostrożnie czołgał się na dach, zapewniła, że ​​pewnie byłem przywiązany do naszego łóżka, dwa piętra w dół, z sześciu oddzielnych linii. W ciągu następnych dwóch godzin, to nawleczone linie każdy sposób sobie wyobrazić po dachu. W tym czasie skończyłam, dach wyglądał jak miał netto ładunek nawleczone nad nim.
Malowanie na płytkich nachylonych odcinkach dachu poszło szybko. Moje nerwy zaczęły się lepiej ode mnie na stromym dachu nachylonej przedniej, ale jak dach ganek był pod nim, każdy upadek byłby krótki. Zachodniej stronie dachu była jednak zupełnie inna historia. Nie było pod nim dach, a więc każdy z nich był upadek będzie bolało.
Po wielu targowania, ale w końcu przekonał mnie Audrey dołączyć na dachu oglądać żadnych oznak uszkodzenia lub ruchu w drabinie na dachu. Mimo tych wszystkich środków ostrożności, moje nerwy szybko wrócił. Zanim się zorientowałem, byłem rozlewający farbę na tak szybko, jak mogłem, jednocześnie recytując, Nonstop, akt skruchy. Po zabezpieczyć ponownie na strychu, I cut stracić wszystkie linie. Niestety, nigdy nie rozważała możliwość, że mogą trzymać się farby. Do czasu skończyłem ciągnąc je z nim i farba ich gospodarstwa, dach wyglądał jak ja namalowałam to po zbyt wielu gin i toniki, które miałem. Bliska, linie srebra wyglądał blichtr na zielonej choinki. Na szczęście, nie było widać z ziemi, więc wziąłem schronienie w starym powiedzeniem malarskiego, "wysoka praca nie jest pracą oko" i przeniósł się na komin pieca.
Teraz trzymał się malowanie komina pieca w nadziei, że będą nagradzani za te wszystkie akty skruchy z jakiejś boskiej inspiracji jak go pomalować. Rosnące ponad dziesięć metrów nad dachem, nie było łatwy sposób uzyskać na nie. I w końcu osiedlili się w harebrained pomysł wykorzystania drabinie kroku cztery stopy, opierając się z jednej strony z tego z niektórymi kartami Konserwacja Dachów
Z pełną puszkę farby w moich rękach, ja nerwowo wstąpił na drabinę. Raz na najwyższym stopniu, że osiągnął i chwycił wkładu kominowego. Drabina, że ​​to doskonały czas, aby zjechać w dół po dach. Zadzwoniłem do Audrey. Brak odpowiedzi. I ponownie. Ponownie, brak reakcji. I racjonalnie ocenić swoją sytuację, i przyszło mi do głowy, że mam tylko jedną opcję ... krzyknęłam. Nadal nie ma Audrey. Teraz czułem się, jakbym wisiał godzinami i zaczął rozważać moje opcje, z których wszystko zaczęło spada wiadro farby byłem przytrzymując spalin i do pieca.
Tylko o czasie przekonał się, że galon farby nie zaszkodzi pieca, i że dwie złamane nogi naprawdę nie były takie złe, Audrey pojawiła się zza rogu, "Czego krzyczysz teraz?"
"Co myślisz, że krzyczę o? Przedarł drabiny. Pójdziesz się i umieścić go z powrotem na miejsce?"
"Czy naprawdę muszę wrócić na dachu?"
"Tak!"
"Teraz?"
"Tak!!"
"Nie obiecuję Ci rzucić mi spojrzeć na myśli w waszych opowieści?"
"Co? Nie można spojrzeć na myśli!"
"Czy to na swój sposób, do zobaczenia później."
"Audrey? Audrey? ...... AAAAUUUUDDDRRREEEYYYYYYY!!"


2 komentarze: